October 1, 2010

Lagi Jalan Raya........Open House......

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 12:00 AM
HAri ahad lak gie open house rumah Maya janji ngan Marsha kul 4ptg...Aku dah tercepatler pulak...dok pusing2 tunggu kat simpang then marsha pun sampai...Sampai rumah maya hujan lak..MArissa dah nagis dah...rupanya buat projek....ishhh...lepas salinkan pamper nagis lagi nak tidor....KAt rumah maya makan sikit jer...ader nasi impit,rendang ayam, bihun ngan rojak kot...

LEpas gie rumah maya terus jer balik rumah..baby dah ngamuk nak tido kesian dia...Mirza lak asyik ajak gie TESCO ma...Jusco ma...KEsian dia...Malam tue nasib baik busunya gie tesco bawa ler dia...sikitnya suka dapat gie tesco...dia siap pau busunya KFC lagi...

Tengok tue mirzanya gigi...dah rosak teruk tue...asyik makan gegula jer kerjanya...kalau ckp gigie tak cantik pandai lak marah...tak boleh nak marah sikit...asyik ngajuk jer...yelah anak firstkan...terlebih manja tue.......

2 comments:

keunggulan wanita said...

comelnya....anak-anak saya dah bujang blm kawin lagi....nanti tggu cuculah pulak...tapi....tak tau bila....awek dah ada,tggu duit cukup kot...!

AZLYA AZLIYATIE.......... said...

takper boleh aper salahnya...hee...

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review