July 26, 2010

Rindunya kat RAFIQ & RAFIQAH

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 2:31 PM 0 comments Links to this post
Cepat jer masa berlalu...Mama rindu waktu Mirza & Nurhan baik macam nie...
Sekarang nie asyik gaduh jer dua2..
Nanti harap2 bila mirza duduk ngan mama kat Melaka dah tak gaduh2 lagi yer.........
Lambatnya nak hujung minggu nie.

July 21, 2010

Mirza ngan Tudung.....

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 10:01 AM 0 comments Links to this post
Sekarang nie org duk sibuk pakai tudung jenis syria...dia pun sibuk2 gak nak tudung...
Kebetulan ader tudung yg pendek & kecik so bagilah dia...
Nielah gaya dia ngan tudungnya...

Dah ader tudung asyik nak test jer tudung...pening nak dok layan...

Next week balik nak bawa balik mirza...kat sana asyik kena buli jer......kesian dia....

July 20, 2010

My Hero....

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 5:07 PM 2 comments Links to this post
Tiap2 2 minggu mesti balik jb...Sekarang nie nurhan badannya dah susut sangat...Dah mula tak nak makan nasi...Makan lebih jer nak muntah...Sejak dah ader adik nie cepat sangat merajuk...tak boleh marah sikit mula lah kecik atie...tgk gambar nie masa tgh merajuk tue...
Kalau waktu okay senang jer nak suruh posing...Kadang2 tanya gak nak ikut tak mama balik melaka...dia jawab lak kakak ikut tak...Kalau tak bawa kakak tak nak dia balik... macam mana ler nanti nak bawa balik kakak dia...kesian dia tinggal sorang2...

Sekarang dah manja sangat ngan atuk ngan nenek senai tue...sampai mama nak bawa balik melaka pun susah...sampai bila lah...nak macam nie....
 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review