January 8, 2012

Marie Lapis Cheese...

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 11:00 AM 0 comments
 Lama benar teringin nak buat marie lapis cheese nie...Lepas tgk kwn sy tokey cupcakes jual marie lapis cheese ni terus teringin nak makan..ingatkan nak order ngan dia...masa tue dia ader kat kl lg....Bila jalan2 kat blog masam-masam manis ader lak resepi kek lapis cheese persona...mmg tertarik...terus jer copy resepi...tapi buat dlm bekas kecik2 jer...anak buah ramai....so tak cukup kalau besar2...
rasanya mmg sedap sgt...buat pun senang...puas makan...
tq kak Azlita for the resepi.........

January 6, 2012

Cuti2 Malaysia Di Johor...

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 8:00 AM 0 comments

Balik johor sebelum buka sekolah arie tue...takder gie mana2..lepak2 kat rumah jer...lgpun MIL baru pindah di Tiram...Rumah baru ...suasana pun baru...


Kat bwh nie gelagat Marissa ngan Nurhan jer..kakaknya Mirza sibuk tengok kartun jer...








Suka sgt tgk gambar nie....




January 5, 2012

Pendaftaran tahun 1...

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 6:14 PM 0 comments

30/12/2011 arie pendaftaran tahun 1 satu...

Sampai sana terus tgk nama anak kat senarai yang ditampal dan ambik angka gilirin...
Mirza dapat kelas 1 Afdal...Di tingkat atas lak tue...

Masa ari nie dia sibuk nak pakai tudung...tapi masa hari sekolah tue dah taknak pakai..
Mula2 ingatkan wajib pakai tudung...tapi bila tgk ramai yg tak pakai tudung terus dia pun taknak pakai tudung...


Cepatnya masa berlalu tak sangka anak mama dah masuk darjah satu...


Rasa macam tak percaya yg Mirza dah mula sekolah  dah..
Mirza  sekolah kat sekolah mama tau...SKDDH...


Sempat berposing sambil dengar taklimat..


Kusyuk dengar apa guru besar ngan guru pen.kanan ckp kat depan tue..


Tak lama taklimatnya...Lepas tue masuk kelas jumpa cikgu kelas ngan buat pembayaran yuran...nasib baik dpt no awal so takler lambat balik...
Semoga sekolah nanti Mirza okay jer yer..
 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review