June 24, 2011

Setelah Bertahun2 tak naik bas....

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 8:00 AM
Ari nie ari jumaat ...ptg lepas rehat aku ambil 2jam...tak sabar rasanya nak balik jb nak jumpa ngan anak2 ngan suami tercinta...Minta tolong marsha anta kat busstop kat mini malaysia...
dah bertahun tak naik bas...tak tahu pukul berapa bas ader....tgh tunggu bas berhenti teksi biru...teksi eksekutif kot...cuba tanya berapa sampai melaka sentral...RM30 tue...takperlah....Nasib baik tak lama tunggu bas Salira pun sampai...tiket bas RM2.00...lama sungguh tak naik bas nie...
Nie lah gambar basnya...ramai gak yg adeer...


Nie lak bas express yg aku naik masa nak balik jb...MAJU...punyaler laju...1 jam setengah jer dah sampai...

Aku pilih single seat...selesa gak tempat duduknya...tiket pun RM19.10..tengok gambar kat bawah...
Keluar jer tol air keroh jln jammed...rupanya lori treller bawa gula terbalik....abislah naik harga gula lak lepas nie.........
nie gambar jer yang sempat ambik....samapi jb dlm kul 6.30...FIL dah tunggu...tq....Sampai rumah terus jer peluk anak2 semua...Marissa ler paling suka sekali....Mama rindu ngan sayang Mirza ..Nurhan..Marissa.....My hubby....anugerah yang paling berharga dalam hidup mama....

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review