February 17, 2010

MY ORDER ONLINE..........

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 5:12 PM 2 comments Links to this post

Nie order online kat moms little one.........1 hari jer dah sampai wow tak sangka.........
Inilah medela harmony ku......Dapat best price sempena CNY.....
harap2 tercapai impianku..........

CUTI CNY DI SENAI,JOHOR

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 8:29 AM 0 comments Links to this post
Cuti CNY kali nie tak pergi mane2 pun duduk rumah jer...
Lagipun macam dah tak larat dah...Masuk nie aku dah 30 minggu...
Lagi 10 minggu nak laluinya lagi...

Nie tgh layan diaorg bermain kat depan rumah...
Nurhan sekarang nie kuat sangat merajuk...
aku rasa sebab nak dapat adik kot...Lagipun dia tak puas bermanja ngan aku...
Almaklumler...dia lebih banyak kat senai dari duduk kat Melaka...
Nak bawa balik melaka pun susah dah...Bilalah baba nak pindah Melaka balik yer...
Boleh kita sesama macam dulu..........Baru jer balik semalam........
dah rasa rindulak kat org kat senai......
 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review