October 23, 2010

MELAKA MAJU 2010

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 10:00 AM
Ari tue 20.10.2010 pergilah kat stadium hang jebat ader perlancaran melaka maju 2010...dah ler waktu pegi tersangkut nak dekat 2jam...sampai2 sana box cabutan bertuah dah diangkat...org punyaler ramai...sebenarnya aku pun tak pernah sampai kat stadium nie...

Sesaje nak bagi marissa tengok suasana malam...asyik duk rumah jer....Waktu bunga api dia dok tengok jer...tak takut pun...kusyuk jer dia tgk bunga api tue...

Dah sampai sana hphone semua takder line...Kakak aku semua dah naik kat granstand...So aku dengan dukung marissa naik ler tangga sampai kat tempat duduk atas sekali...sekali ramai gak org...tapi dapat ler juga duduk...

Nie pemandangan dari atas nie...tapi aku lepak tak lama...lagipun cabutan bertuah pun tak dapatkan...dlm kul 10 lebih aku dah blah dah...tapi jln jem sampai ghumah dah pukul 12 tgh malam...nasib baik esoknya cuti...

Tahniah melaka atas pengiktirafan sebagai Melaka Maju 2010.......

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review