October 2, 2010

Jalan2 rumah auntie kesayangan MIRZA

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 12:30 AM
Nie raya keberapa nie tak ingat sangat...tapi pergi rumah Malin...dari balik melaka Mirza asyik ajak gie rumah auntie malin....so lepas magrib baru datang rumah dia...rumah malin kalau ikutkan selang 3 biji rumah ngan rumah aku beli tue...

Ein takder...keje malam minggu nie...kita org lepak2 ler rumah dia...dah lama tak jumpa...walaupun dekat jer rumah...tapi biasa ler masing2 dah berkeluarga...sibuk ngan keje lagi...

Biasa ler Marissa kalau rumah org jer mesti nak tido...NAsib baik malam nie tak meragam...cuma kakak dia jer tak reti nak duduk diam...

Bila marah je...mula ler buat muka tue....minggu nie last duduk ngan mama...next week mama ader kursus...so kena ler tinggal kat senai balik...bila sebut duduk senai jer...mula ler sedih....dia lebih suka duduk kat melaka...lagi pun lg dulu dia mmg manja ngan arwah ibu ngan ayah...KAt senai lak diaorg semua manjakan nurhan...sebab lg kecikkan diaorg bela....

2 comments:

Marsha~ said...

sian pulak mirza ek... kat sana nurhan lebih manja ek... susah jugak ek sorg sana sorg sini... mesti nenek pilih kasih sket.. hehehe

AZLYA AZLIYATIE.......... said...

memang ler kat sana nurhan dia jage dari kecik...manja memang lebih...tapi jap jer mirza duduk sana coz nak sekolah nanti dtg sini balik...

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review