October 1, 2010

Dah 6 bulan dah Marissa

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 5:00 PM
HAri nie 1/10/2010 genaplah Marissa 6 bulan...Nie gambar ambik pagi2 sebelum Mama pegi kerja...kalau mama dah siap pakai tudung mulalah tak boleh nak baring lagi...dah merengek suruh mama dukung...Sekejap jer masa berlalu...dah besar dah anak mama nie...tapi anak Mama nie baru pandai golek2 jer...nak kedepan bontot jer terangkat yang lain cam malas jer...tapi kalau naik walker punyaler laju...nasib baik kat rumah atuk ader carpet kat hall...kalau tak mesti laju jer..Kalau kat senai dari depan sampai dapur dia jelajah...nie ader video untuk tontonan baba kat senai tue...sayang tengok anak sayang ketawa nie....



video


Kalau pakai tshirt rupa macam nurhan jer kan...terpaksa ler cari baju pink jer...kalau tidak dah macam boy dah...Ni pakai baju pink pun dah rupa mcm boy jer...Bilalah rambut Marissa nak panjang nie....

2 comments:

Marsha~ said...

haaaaaaaaaaaaaa... baru boleh komen...

AZLYA AZLIYATIE.......... said...

tue ler setting lari jer...

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review