November 11, 2010

Kenduri Kahwin di Senai....

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 1:00 PM
Ari tue 7/11 masa balik senai ader kenduri kahwin...Kat area skudai tak salah aku...gie sana dlm kul 11 lebih...kiranya mak punya anak buah ler kahwin...Nie gambar marissa ngan MIL aku...

Biasaler sampai kat sana anak2 pantang nampak mamanya pegang camera...terus nak posing jer kejenya..sampai mama dah tak larat nak layan bergambar...

Takder aper nak tolong just duduk kat sana...tunggu sampai diaorg sanding...

Nie duaorg asyik main kejar2 sampai rambut semua dah basah kena peluh...Marissa lak dah nangis sebab dah ngantuk sgt...dukung dia dan tepuk2 nasib baiklah dapat dia tido...nasib baik ader bw kipas...tak tahan panas rupanya anak mama nie...kena kipas sedap jer dia tido...dlm kul 3.30ptg barulah blh balik..lepas lela ngan kak leha dah sampai.....itupun mak tak balik dulu...kitaorg balik coz marissa dah ngamuk...tak nak duduk lg...

Bukan main susah lagi nak ambik gambar sesama...tuelah sayang takde...tgk nie gambar tak lengkap nie.....

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review