November 18, 2010

Hari Raya Aidiladha...

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 12:13 PM
Kali nie aku updated blog dari senai...nak upload gambar tertinggal lak cable hphone kat melaka...Seperti biasa aku balik jb ptg raya tue...nak buat camner...hubby ngan anak2 ader kat sana...Lepas jer keje terus blah..takut jaam sesak...dah lepas machap kat lane kanan ader eksiden...aku tgk bas cam terbabas kat tepi jer...aku pun jadi seram jer...teringat eksidwn 10.10.10 ari tue...ya allah minta2 jauhkanlah...
Dari melaka sampai jb marissa tak tido pun...bila dia nak nangis jer aku bebual ngan dia cakap nanti yer syg ...nak jumpa baba nie....dia senyum pandang aku tak jadi dia nangis...Sampai senai dlm magrib...Seperti biasa takder aper nak cerita...raya lepak2 kat rumah..
takder pegi mana2..lepak2 ngan anak2 kat Jb jer...Tunggu kakak ipar ngan adik ipar dtg dr Masai ngan Parit Sulung...Pagi2 dah siap sibuk ler berposing masing2...

...Ajar mirza belajar...tapi sikit ler punya susah...kadang2 aku terpikir gak..macamanaler cikgu nie sabar layan karenah anak2...macam aku nie sikit jer dah tak sabar...nak nak mirza nie marah sikit nak nangis...pening nya aku...ya allah bagilah kesabaran dekat hambamu ini dalam mendidik anak2...
Ari nie..pepagi dah bw FIL aku gie hospital..ader check up..on the way balik dlm kul 10 hubby tel kata marissanya bdn tiba2 bengkak2...nasib baik dah nak sampai ...balik terus jer bawa gie klinik..doktor kata kena "gegata"...gatal2seuruh bdn dan kepala...dia bg ubat...pujuk2 marissa tido...balik masukkan dia kat buai...harap2 lepas mkn ubat ok yer syg mama nie.....

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review