November 10, 2010

Cuti Deepavali...........

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 5:30 PM
Kali nie cuti deepavali aku lak yg sibuk2 cuti...cuti awal satu hari...sebabnya bawa FIL aku gie ambik darah kat hospital...ari tue sakit...kena ambik darah lagi sekali...utk check mcm2 sakit aper yg ader...Rabu tue aku keluar awal balik keje jer terus balik...Sampai sana dln kul 6 lebih...cepat gak aku bawa kete...

Rindunya kat anak mama yang nie...Nurhan...tgk mcm dah kurus jer sayang nie...

Anak mama nie pun mama rindu gak...tengok tue...bila mama ader jer mula ler dia punya ngada2 dtg...sikit2 nak nangis...Dah terlebih manja dah syg...

Apalagi adiknya pula ler jadi rebutan...sorang suruh pandang kakak sorang suruh pandang abang...last2 adik dia pening nak layan blah naik walker gie dapur...cari FIL aku or adik ipar aku...kakak ngan abg asyik gaduh jer...dia pun bosan...dlm kul 8 lebih baru ler my hubby balik...
Borak2 ngan dia lepak2 tgk tv...tido awal coz esok pepagi nak bw FIL gie hospital...

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review