September 14, 2011

Raya Kedua Kami....

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 1:00 PM
Seperti biasa raya kedua barulah kami berjalan kerumah sedara mara sebelah hubby...Then tunggu adik ipar dr masai baru kerumah nenek belah MIL..tapi berapa jer rumah yg ader...yg lain semua dah balik kg memasing...Kali nie adik ipar lambat sgt dtg....

Disebabkan budak2 dah siap semua...dah mengamuk2 ajak jln so kitaorg pun jlnlah dulu....

sambil jln sambil posing dalam kete...dah sori yer mr driver...tak dapat nak ambik gambar...

Sepatutnya lepas gie rumah nenek kat tiram nie...kitaorg terus blk melaka...tapi adik ipar yg dr masai tue dpt stay 1 malam jer kat rumah MIL...hubby ajak balik esok jer...
Punyaler bengang....tapi nasib baik adik ipar tue tgh mengandung....

So malam tue kitaorg tapau KFC utk mkn...bila dah ramai2 nie mulalah bosan nak mkn nasi impit....tapi tak sangka KFC pun ramai org...kedai pun byk tutup lg...maklumlah raya kedua...

Daiorg sibuk main kat luar...sempat gak bergambar ngan hubby...tapi cameramannya anak sulung i ler.Mirza....okayler dr takda gambar langsung...

So malam nie semua tidur awal coz esok pagi2...nak gerak balik melaka....


2 comments:

fazian.batrisyia said...

Raya ke-2 hari tu pun sy tak kemana...sebabnya...MIL datang rumah mak sy...dah tentu kena masak2 utk lunch...Kakak2 yg lain sibuk balik umah mentua pulak..Cadang ptg boleh beraya umah kawan2 cam umah kak ana, kak suriyanty...tapi marhaban pulak nak sampai. Dah sy jek yg ada kat rumah mak, kenalah tolong apa yg patut kan...

AZLYA AZLIYATIE.......... said...

tueler yann..raya kali nie mcm tak jln byk rumah lak...

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review