September 21, 2010

Raya 2010...Senai ..Melaka..

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 5:24 PM
Kali ni balik raya kat senai 2 hari lebih awal...Seperti biasa raya memang kat Johor...Tahun nie bapa mentua tak berapa sihat...So kat sini my hubby lah yang ader....yg lain2 ipar duai semua biasanya pagi raya dan raya kedua baru datang....
Nie gambar pagi raya tahun nie tak sempat pun nak ambik sesama...

Bapa mentua tak sihat so ramailer adik beradik bapa mentua yang dtg hari raya pertama nie...mula2 nak balik melaka ptg nie...tapi kena tunggu abang ipar ngan kakak dtg dari parit sulong baru leh balik...LAst2 diaorg sampai dah ptg...Esok baru balik melaka...

Tahun nie tahun kedua beraya tanpa ibu tersayang....Tapi tahun nie ayah dah ader teman...Sgt sibuk balik kg....sampai mirza pun tak percaya atuknya nak balik kg...MAna ler pernah atuk balik kg selama nie.......Raya kedua dah balik melaka.....Tapi kat Melaka sunyi jer....sampai anak aku nurhan pun kata...Mama...takder org pun....waktu tue baru balik beraya...sampai rumah dah pukul 10 lebih...ayah ngan makcik dah tido...so dia tgk rumah gelap jer....

Ingatkan nak lepak melaka sampai raya keempat...tapi raya ketiga ayah dah takde...dah balik kg...so bila dah pegi semua rumah sedara...mlm raya ketiga tue kitaorg balik jb balik...
Sebelum balik bw anak2 beli mainannya...just singgah mydin jer...

Raya keempat jalan2 rumah sedara kat senai ngan tiram semua....Yang paling seronoknya tengok anak2 gembira jejalan semua.....nasib baik MArissa tak banyak ragam.....
Gambar nie yang ader dan sempat ambik...yang lain tak sempat...
Nie gambar Marissa dah 5 bulan lebih ...ari tue timbang ...8.5kg...Sekarang nie dah bagi makan bubur...tapi masuk dlm botol...kalau suap dia mcm tak reti nak makan...Sekejap jer anak mama dah nak 6 bulan...rasa mcm jer baru lahirkan dia...
Kali nie balik melaka bawa Mirza sekali...kesian dia...lg pun dia nak ikut sgt...Mulanya aku tak nak bw kesian kat anak bujang aku nurhan tinggal sesorang...Tapi musim raya nie kalau bw mirza berjalan seronok sikit...Takler boring...anak aku nie kan terlebih peramah...

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review