July 5, 2011

Hari Keluarga KEJARI...part 3..sukaneka...

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 8:23 AM

Second day kat sana....bangun pagi2...siap2kan 2 anak dara aku...lepas tue terus gie breakfeast kat cafe bwh tue...ingatkan yg lambat sekali...nasib baik ader yg lain...
Siap minum terus gie tepi pantai...nasib baik diaorg lum start lagi...
Nie tak silap aku games yg pertama...

Nampak tak gambar aku...yg paling comel kat tepi tue...tukang tgk jer...
Lepas tue acara utk kanak2 tiup gula dlm tepung...Tepung punya banyak membukit...kesian anak mama tiup2 tak jln tepung tue....

Nie gambar mirza ngan anak kak ida..idina...dua2 sama baya...sekejap jer dah berkawan berdua...anak dara mama nie memang peramah..

masing2 dah comot kena tepung...tapi masih lagi nak bergambar...
Aku aderlah juga masuk 2 acara...bawa bola ngan chopstik ngan lari dalam guni...tengok gambar tue...guni tu sekerat pinggang jer...nasib baik tak jatuh...

Mirza menang tempat kedua acara bawa bola ngan sudu...terubat gak sedih dia sebab kalah semalam...

acara nie dia kalah lak...sebab bawah bola bukan main perlahan lagi...

yang sekenit nie tak blh main apa2...letak kat atas pasir takut lak nak jalan...
Tunggu games lambat lagi habis...mirza dah sibuk nak mandi kolam...aku terus bawak dia mandi kolam...semalam jer tak sempat mandi....

Mirza ngan Marissa ngan pakaian mandi masing2...si kenit nie bukan main suka lagi dapat main air...siap nyanyi lagi....la..la...la...

Gambar tak berapa cantik coz camera tak berapa elok...

Marissa & Mama....
Marissa tengah sibuk mandi....

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review