May 26, 2011

JLN2 tgk wayang FREE...RIO

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 1:00 PM
Ingatkan nak tgk wayang baru kat GSC jj bandaraya mall masa cuti hari wesak...rupanay semua cite sold out...sebabkan dah janji ngan mirza nak tgk wayang so...18hb tue pg2 dah suruh busu fizanya beratur ambik tiket...rupanya tak sangka tiket penuh...dptlah tempat belah depan sekali...
Nie gambar masa kat luar dlm kul 8.30...ingatkan tak nak bwk Marissa...tapi fikir2 balikkan dah lambat malas lak nak gie rumah kakak ambik dia....so bwk gak Marissa tgk wayang...dgn harapan tak nagis dah...

Jln2 kat dln jj dulu sebelum tgk wayang...

Susah betul nak suruh dia posing ngan kakaknya saje...Nak turun kerusi nak jln....

Nie pun kena paksa ambik gambar...dia tgk ruang luas nak berjalan2ler tue..padahal blm pun pandai sgt jln...

Cuba tgk nie...
video

Nie je gambar yg ader dlm wayang...utk 30 minit yg pertama...dia tengok wayang tanpa bergerak...sambil makan pop corn...lepas tue mulalah nak bangun...pujuk2 lepas minum susu terus jer tidur...Selamatlah mama ngan kakaknya Mirza nak tgk Rio sampai habis...

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review