August 11, 2010

Dah empat bulan dah Marissa

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 4:59 PM
Pejam celik...pejam celik sekejap jer marissa dah 4 bulan....Bila dah masuk 4 bulan MIL suruh bg mkn nestum dah...Mula2 dlm seminggu bagi mkn gak tapi tgk mcm tak kena jer...bila malam jer sakit perut...so....aku terus berhentikan mungkin dia tak sesuai lagi nak mkn...
Bila dah tak bagi mkn malam okay jer...nangis bila nak minum jer...takperlah marissa minum susu bebanyak yer....
Masa 3 bulan arie tue timbang dah 6.5kg dah....4 bulan belum timbang lagi...tapi rasa macam ada naik sikit....
Bila dah masuk 4 bulan nie marissa baru pusing2 sikit jer...Dia asyik nak orang pegang dia jer...dia lebih selesa duduk...kalau kita baringkan dia nak bangun...
Bilalah nak hujung minggu nie yer...boleh kita balikkg yer....rindunya....kat hubby........ mirza & nurhan........

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review