April 30, 2010

Berpantang Di Senai.......

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 6:12 PM
Hari nie dah genap sebulan berada di Johor.......Nak kata boring...tak juga....tapi cepat jer masa berlalu...lagi 3 minggu jer nak balik melaka.........sedih pun ader gak...terpaksa berpisah ngan my hubby.........ngan anak bujang pun sama ...bila ler kita nak sama macam dulu yer...
Ni lah keje budak berdua nie...........gaduh jer keje dia...kakak pukul adik.........adik lagi teruk pukul kakak...........
Bila tak jumpa punyalah baik...........
Nie lagi satu...kalau adik diaorg berjaga...melekat kat sebelah jer..........asyik2 cium...kalau marissa dah pandai cakap tentu dia ckp...ishhh.....peningnya...kakak ngan abang nie......... asyik2 cium jer..........Harap2 cepatlah baba cari keje kat Melaka balik yer...Boleh kita sesama....

2 comments:

Marsha~ said...

sayu pulak hati aku baca ni.... kita superwoman.. besarkan anak2 jauh dr suami.. tapi kau kena pulak pisah dgn nurhan.. sedih gak tu... rindu laki lain, rindu anak laaaaggii lain rasanya... :(

AZLYA AZLIYATIE.......... said...

tueler...aku nak bawa semua duduk ngan aku mil lak tak kasi...dia kesian kat aku nurhan tgh lasak gila...takut tak terjaga...

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review