January 5, 2011

Marissa dah 9 bulan....

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 11:34 AM
LAma tak cerita perkembangan anak mama mirza...1/1/2011...ari tue marissa genap 9 bulan....beratnya tak sempat timbang lagi....
Sekarang sgt2 lasak...mama rasa mcm baby boy..jer anak mama nie....gigi masih lg still 2 batang jer..sekarang baru ler nampak nak panjat2 dan nak berdiri...Duduk dah okay dah..tue yg kalau gie shoping dah boleh duduk dlm troley dah....

Nie masa kat jb ari tue...bukan main sibuk lg duduk dlm tue...kalau ader brg kat dlm troley tue...sibuk nak ambik...mcm sampai tau...Rambutlak dah panjang...mcmana nak gunting yer...kalau belakang tue panjang dia asyik garu2 jer...sekejap jer rasanya masa berlalu...lg tiga bulan jer dah nak setahun dah anak mama...Rasa mcm baru jer lepas rasa sakit bersalinkan dia...luka operate pun...kdg2 rasa sakit lg,....

0 comments:

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review