December 9, 2010

Happy 5th Birthday NUR MIRZARAFIQAH

Posted by AZLYA AZLIYATIE.......... at 12:00 AM
Hari nie 9 Disember 2010...Hari lahir puteri sulung AZLIYATI & MOHD RASID...tepat jam 3:44am 5 tahun yang lalu lahirlah puteri kesayangan mama di hospital melaka...Tahun nie dapat mama sama2 meraikan ulangtahun kelahiran Mirza...lagipun minggu nie mama memang ader kat senai...baby marissa kena demam campak...Kali nie mama buatkan kek Princess permintaan anak mama...First time mama buat kek nie...kelas pun tak gie lagi...

Sempena ulangtahun anak mama kita flash back sikit2 tentang mirza yer....

Gambar nie diambil waktu mirza lahir & masih didalam hari lagi...mama dapat menyusukan mirza sekejap jer...waktu tue tak ader pendedahan tentang penyusuan susu ibu...mama yg tak tahu nie lebih bagi susu formula jer...kesian anak mama nie....

Mirza empat bulan dah pandai meniarap dah terus pandai merangkak..Waktu dari kecil..makwe yang jaga mirza itulah sebabnya dia manja sgt ngan makwe...

umur mirza 7 bulan dah pandai berdiri tegak...tapi still lagi takut nak melangkah...mirza start jalan sebelum usia 1 tahun...

Masa 1st bday mirza...mama buatkan jamuan harijadi....waktu tue mirza mmg jadi cucu kesayangan terutamanya di senai...

Mirzalah paling puas dibawa berjalan2 bercuti dan macam2 lagi...waktu nie pergi cameron highland dan waktu nie mama mengandungkan nurhan...

Nie masa bday mirza 2 tahun 2 minggu sebelum kelahiran Nurhan...buat jamuan juga di rumah...waktu nie mama beli kek nie dari coffe beans...besar dan berat kek nie dalam 4.5kg...

Bday Mirza yg ketiga tahun...waktu nie sambut kat rumah kak leha..kat parit sulong...Just potong kek sahaja...

Nielak masa sambutan hari lahir mirza ngan nurhan tahun lepas...buat dua2 sekali...kek nie tempah dari anis cake...bermula dari tempahan kek inilah mama berniat nak cuba belajar buat kek....Dan alhamdullilah...banyak yang mama telah belajar....


Nie gambar anak mama yang dah besar dah...walau pun baru masuk lima tahun...tapi tahun depan dah kena masuk pra sekolah dah sayang...risaunya mama...Tahun depan Mirza dah ikut mama balik melaka balik...belajar rajin2 yer sayang...Kalau fikir2 sekejap jer masa berlalu...mama masih terasa tak dapat nak lihat perkembangan anak mama depan mata mama sendiri...MAcam2 anak mama nie dah tahu...sekarang nie kalau bercakap tak henti2 sampai kadang2 mama tak terlayan...kalau bab belajar...punyalah liat...
kaylah sayang mama...Selamat Ulangtahun yang kelima...semoga menjadi anak yang baik seperti makna nama mirza yer....Mama dan Baba tetap sayangkan mirza walaupun mama dah ader Nurhan & Marissa....Kamu semualah permata hati kami......Mama saaaaaaaaaaaayaang MIRZANURHANMARISSA.....

NMR...MRN...will be forever.....

2 comments:

Marsha~ said...

happy birthday mirzaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! kalau melawa nombor satu eh.. hehehehehe

AZLYA AZLIYATIE.......... said...

tq...marsha...

Post a Comment

 

❤♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review